ارتباطم را با مردم قطع نخواهم كرد
کانون هواداران حاج آقا حسینی
حجت‌ الاسلام ‌والمسلمین سید مرتضی حسینی

 Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

سيدمرتضي حسيني با بيان اينكه هيچ گاه ارتباط خود را با مردم قطع نخواهم كرد، گفت: ارتباط ما با مردم نبايد قطع شود و هميشه بايد در جريان مشكلات مردم باشيم.

وي با بيان اينكه دنياگرايي يكي از علل سقوط مسئولان پس از كسب قدرت است، افزود: بسياري از بزرگان و آقازاده‌ها گرفتار دنياگرايي شده و ديگر نتوانستند با نظام كنار بيايند.
 
اين نماينده منتخب مردم قزوين در مجلس ادامه داد: اين عده مي‌گويند همه چيز بايد مال ما باشد و ما بايد براي نفت، بودجه و تجارت اين كشور تصميم بگيريم، اما اين دنياگرايي انجامي جز تباهي ندارد و همه ما بايد مراقب خود باشيم؛ چرا كه اگر دنياگرا شويم ديگر آرمانخواه نخواهيم بود.

حسيني با اشاره به اينكه توحيد ابعاد مختلف ذاتي، افعالي و صفاتي دارد، بيان داشت: اگر توحيدمان درست شود مسئله نبوت، امامت و ولايت هم حل خواهد شد؛ چرا كه تزلزل در توحيد منجر به مخالفت با امام خواهد شد.

وي تصريح كرد: بعضي‌ها با يك لحظه غفلت از صحنه سياست و تدين محو شدند؛ بعضي‌ها هم با باند بازي و سياست بازي خواستند سر ديگران كلاه بگذارند، اما اين عده بايد بدانند را به جايي نخواهند برد؛ زيرا مردم ما بسيار آگاهند.
 
نماينده منتخب مردم قزوين در مجلس نهم با بيان اينكه ضعف در تولي و تبري از ديگر عوامل سقوط است، تصريح كرد: در زيارت عاشورا 33 بار تبري و 25 بار تولي مي‌جوييم؛ ما بايد تكليف خود را در خصوص تعلق خاطر نسبت به مقام عظماي ولايت مشخص كنيم؛ نمي‌شود دو گانه عمل كرد، به فرموده امام صادق(ع) چنين فردي دروغ مي‌گويد.

حسيني اظهار داشت: بعضي‌ها با عدم درك صحيح از مواضع امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب طبق احساسات عمل كرده و خرابكاري مي‌كنند؛ همين افراد وقتي در مقابل قانون قرار مي‌گيرند ضعيف شده و از كوره درمي‌روند.

وي با بيان اينكه در قزوين هيچ گاه تعداد آرا به بيش از 250 هزار رأي نمي‌رسيد، اما در اين دوره، تعداد آرا به 350 هزار راي رسيد، گفت: انتخابات در قزوين موروثي شده بود و هميشه يك جريان مخفي وجود داشت و اجازه نمي‌داد راي مردم تنوع لازم را داشته باشد، اما در اين انتخابات اين جريان مخفي شكست و استان به وحدت نزديك‌تر شد.

نماينده جبهه متحد اصولگرايان در مجلس نهم بيان داشت: اگر من توان لازم براي نمايندگي را در بعضي افراد مي‌ديدم، حتماً كنار كشيده و عطاي نمايندگي را به لقايش مي‌بخشيدم، اما برخي در اين استان با يكديگر كارد و پنير هستند كه تا اين مسئله حل نشود، استان پيشرفت نخواهد كرد.

حسيني بيان كرد: بايد در تمامي زمينه‌ها، بخصوص در زمينه كشاورزي و فرهنگ گروه‌هاي تخصصي مشاور تشكيل دهيم و از نيروهاي جوان در انجام امور زيربنايي استفاده لازم را ببريم.

نماينده منتخب مردم قزوين در مجلس نهم در پايان تاكيد كرد: در استان بايد تغييرات عاقلانه‌اي صورت گيرد و بدور از احساسات عمل كنيم، ما فقط زماني يك مدير را عوض خواهيم كرد كه متدين‌تر و تواناتر از مدير قبلي باشد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

بـه وبـلـاگ هـواداران حـجـت‌ الـاسـلـام‌ والـمـسـلمـیـن سـیـد مرتـضـی حـسـیـنـی خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کانون هواداران سید مرتضی حسینی و آدرس qazvin90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 25141
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1